Verzenden & retourneren

Op deze pagina lees je meer informatie over de verzending van je bestelling en het eventueel retour sturen ervan. 

 

Verzenden

Bestellen
Bij Vlotty kun je 24 uur per dag en 7 dagen in de week terecht. Kies zelf een geschikt moment om rustig te shoppen op Vlotty.nl. Bestellen is eigenlijk heel makkelijk! We raden je aan om eerst een account aan te maken, zodat je de volgende keer direct kunt inloggen. De gegevens zijn dan bekend bij ons en daardoor kun je je bestelling sneller afronden. Wanneer je klaar bent met shoppen klik dan rechtsboven op ‘Winkelwagen’. Je krijgt dan een overzicht van de artikelen die je hebt geselecteerd. Via de knop ‘Bestelling afronden’ begint het bestel- en betaalproces.

Verzendkosten
De verzendkosten zijn €3,95, ongeacht het aantal artikelen. Uiteraard gelden de verzendkosten niet als we een actie hanteren. Als je een bestelling van €75,00 of meer plaatst, dan betaal je ook geen verzendkosten. Het is ook mogelijk om je bestelling bij ons op te komen halen. Kies dan voor de mogelijkheid: afhalen. (Zalk ligt dichtbij Zwolle.) Je krijgt van ons een mail wanneer je bestelling klaar ligt.

Ontvangst bestelling
Als jouw bestelling bij ons is binnen gekomen, verwerken we dit zo snel mogelijk. Wij hanteren een verwerkingstermijn van 1-3 werkdagen. Uitgezonderd hierop zijn bestellingen waarvan wij de kleding niet op voorraad hebben. We houden je dan via e-mail op de hoogte van jouw bestelling.

Je ontvangt van ons altijd een bevestiging per e-mail als we je bestelling binnen hebben gekregen. Tevens ontvang je van ons een e-mail als jouw bestelling afgeleverd wordt. Daarin staat de Track & Trace code van PostNL, zodat je kunt nagaan wanneer je bestelling bij jou bezorgd wordt. Mocht je nog vragen hebben over het bestelproces, neem dan gerust contact met ons op. Je kunt een e-mail sturen naar info@vlotty.nl. 

 

Retourneren

Wij doen ons best om jou via onze website zo goed mogelijk te informeren over onze producten. Mocht er desondanks een artikel niet aan je verwachtingen voldoen dan kan deze geretourneerd worden. Echter gelden er voor retournering enkele voorwaarden.

Voorwaarden bij retourneren

Je hebt het recht jouw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om jouw product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van jouw adres naar onze webshop zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa €6,95 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Indien je gebruik maakt van jouw herroepingsrecht, dien je het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan ons te retourneren. Om gebruik te maken van dit recht kunt je contact met ons opnemen via info@vlotty.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van jouw retour terugstorten mits we het product reeds in goede orde retour ontvangen hebben. 

Extra voorwaarden en retour info
De retour gestuurde artikelen dienen aan de volgende voorwaarden te voldoen:
De artikelen moeten binnen 14 dagen na ontvangst voor retour bij ons worden aangemeld.
De pakbon (of een kopie hiervan) ook mee terugsturen.
Artikelen dienen in oorspronkelijke staat teruggestuurd te worden, gelieve met aangehechte prijskaartjes. 

 

Artikelen dienen:
- ongedragen en onbeschadigd te zijn (passen is toegestaan);
- ongewassen te zijn;
- niet door jou hersteld te zijn (of een poging daartoe);
- wanneer artikelen meer gebruikt zijn dan nodig om de aard, kenmerken en werking te beoordelen zal de waardevermindering aan jou worden doorberekend;
- de retourzending dient (voldoende gefrankeerd) te zijn.

Jouw zending wordt als retour geaccepteerd als het voldoende gefrankeerd is. Indien er beschadigingen zijn aan het product zijn we gerechtigd om een schadevergoeding in rekening te brengen.

Kosten
De kosten voor het retourneren van de artikelen zijn voor jezelf. Dit is €6,95 per pakket.

Klachtenprocedure
Indien je een klacht hebt kun je deze indienen per e-mail naar info@vlotty.nl Deze klacht kan gaan over een gekocht product of over onze dienstverlening. Je ontvangt dan binnen 1 werkdag een ontvangstbevestiging. We zullen de klacht dan direct in behandeling nemen en je direct op de hoogte brengen van de vorderingen van jouw klacht. Een definitieve afhandeling van de klacht zal (uiterlijk) binnen 14 dagen geschieden.

De te retourneren artikelen mogen voldoende gefrankeerd verstuurd worden naar:
Vlotty 
Brinkweg 24
8276 AJ Zalk

Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »